Reklamacije
Tamo gdje se kupuje, ponekad se zna dogoditi da se neki proizvod pokvari. Ukoliko se tijekom jamstvenog roka na kupljenoj robi pojavi nedostatak, imate zakonsko pravo podnijeti reklamaciju nedostatka. Jamstvo za novokupljenu robu vrijedi 2 godine. Stupa na snagu danom kupnje.
1. Molimo Vas da nam dostavite potrebne podatke putem obrasca za pritužbe.
2. Naša služba za korisnike kontaktirat će vas što je prije moguće kako bi vas obavijestila o sljedećim koracima.
3. Ako proizvod treba poslati na pregled, to može potrajati. Hvala na razumijevanju. Molimo Vas da tekstilne proizvode i obuću vratite oprane ili očišćene.
Pošaljite paket sa robom na adresu:
XtremGear
L. Podjavorinskej 21
98401, Lucenec, Slovačka
Budite oprezni prilikom ispunjavanja polja "IBAN" u obrascu. Ako ga ne ispunite ispravno, nećemo vam moći vratiti novac na vrijeme ako bude potrebno.
Reklamaciju ćemo riješiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 dana od reklamacije i primitka robe za koju želite ostvariti jamstvo.
O ishodu prigovora bit ćete obaviješteni odmah po dovršetku postupka rješavanja prigovora putem e-pošte ili telefona.