PITANJA O NARUDŽBI

  1. Ako proizvod nije na skladištu, kako saznati kada će opet biti dostupan?

    • Registrirani kupci imaju mogućnost kliknuti na "praćenje dostupnosti" kod željenog proizvoda. Čim proizvod bude opet na skladištu, bit će im poslana e-pošta.
  2. Ne mogu pronaći željeni proizvod u trgovini. Možete li naručiti taj proizvod za mene?

    • Ako traženi proizvod nije na skladištu, možete nas informirati putem e-pošte ili telefona. Također možete "pratiti dostupnost proizvoda" (ako ste registrirani korisnik).
  3. Trebam individualnu ponudu za školu, klub ili organizaciju. Što trebam učiniti?

    • U tom slučaju, kontaktirajte nas putem e-pošte. Pripremit ćemo vam individualnu ponudu s popustom.
  4. Primio sam proizvod koji se razlikuje od narudžbe. Kako dalje postupati?

    • U tom slučaju mi pokrivamo troškove vraćanja ili zamjene proizvoda. Medicinska se može dogoditi kod većih količina narudžbi. Pokušat ćemo što prije otkloniti grešku.
  5. Imam problem s predajom narudžbe. Gdje mogu pronaći pomoć?

    • Slobodno nas kontaktirajte putem e-pošte ili telefona. Pokušat ćemo dovršiti vašu narudžbu zajedno s vama.
  6. Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu?

    • Naravno, možete otkazati narudžbu. Molimo da nas obavijestite što prije kako bismo mogli otkazati narudžbu prije slanja.
  7. Kako mogu saznati je li proizvod na skladištu?

    • Proizvodi označeni kao "na skladištu" ili "dostupni" gotovo su uvijek (99%) na skladištu. Ako se proizvod slučajno ne nalazi na skladištu, odmah ćemo vas obavijestiti i ponuditi vam popust kao naknadu.
  8. Koliko traje isporuka ako je proizvod na skladištu?

    • Standardni rok isporuke za Hrvatsku je 2 radna dana. Ako naručite, na primjer, u ponedjeljak do 15:30, trebali biste paket dobiti u srijedu. Moguće je da isporuka u nekim područjima traje dan duže.

PITANJA O PLAĆANJU

  1. Želim platiti online, ali bojim se gubitka novca. Kako postupiti?

    • Siguran način plaćanja je putem PayPal-a - ako vam proizvod ne bude isporučen, možete zatražiti pomoć izravno od PayPal-a.
  2. Kako mogu platiti?

    • Možete platiti online karticom putem STRIPE-a ili PAYPAL-a. Također možete platiti bankovnim prijenosom. Podaci za uplatu bit će poslani zajedno s potvrdom narudžbe (automatski).
  3. Gdje mogu pronaći račun za proizvod?

    • Račun je u paketu. Ako ga izgubite, možete nas kontaktirati putem e-pošte za kopiju računa.
  4. Kako mogu najbrže dobiti svoju narudžbu?

    • Proizvod šaljemo tek nakon uplate narudžbe. Ako platite putem STRIPE-a ili PAYPAL-a, dobit ćemo obavijest o uplati gotovo odmah i proizvod će biti pripremljen za slanje.
  5. Kako funkcionira plaćanje bankovnim prijenosom?

    • Kod bankovnog prijenosa, proizvod šaljemo tek nakon što uplata bude evidentirana na našem računu. Ponekad to može potrajati 1-2 dana.
  6. Što je kontrolni broj kartice pri plaćanju kreditnom/debitnom karticom?

    • Kontrolni broj je naveden na stražnjoj strani kartice. To je trocifreni broj.

PITANJA O DOSTAVI

  1. Gdje se nalazi moja narudžba?

    • Odmah nakon slanja narudžbe poslat ćemo vam "broj za praćenje" vašeg paketa. Tako možete provjeriti gdje se vaš paket trenutno nalazi.
  2. Broj za praćenje paketa ne radi?

    • Ponekad se dogodi da je broj za praćenje aktivan tek u večernjim satima. Ako broj za praćenje ne bude radio ni sljedeći dan, kontaktirajte nas i pokušat ćemo riješiti problem.
  3. Proizvod mi je dostavljen oštećen?

    • Ako vam kurir preda vidljivo oštećen paket, molimo vas da napravite foto-dokumentaciju i možete zatražiti od kurira da napiše reklamacijski zapisnik. Ako je sadržaj paketa oštećen, odmah nas kontaktirajte putem e-pošte ili telefona. Reklamaciju ćemo riješiti s dostavnom službom (GLS ili DPD).
  4. Proizvod mi ne odgovara i želim ga vratiti. Kako postupiti?

    • Molimo vas najprije da nas kontaktirate putem e-pošte i pokušat ćemo pronaći najprikladniji način za vraćanje proizvoda. Naravno, možete vratiti proizvod u roku od 30 dana bez navođenja razloga. U tom slučaju, možete ga poslati na našu adresu (navedena na računu).
  5. Kada će moja narudžba biti poslana?

    • Sve plaćene narudžbe koje primimo za vrijeme radnih dana do 15:30 šaljemo isti dan. Ako to nije moguće, obavijestit ćemo vas putem e-pošte.
  6. U koje zemlje dostavljate?

    • Preko xtremgear.hr moguća je dostava proizvoda samo u Hrvatsku i Sloveniju. Za druge zemlje koristite naše druge online platforme.
  7. Koji su troškovi dostave?

    • Za narudžbe do ukupne vrijednosti od 90 eura naplaćujemo naknadu za dostavu od 5 eura. Sve narudžbe iznad 90 eura imaju besplatnu dostavu.
  8. Napravio sam nekoliko narudžbi. Mogu li spojiti narudžbe?

    • Ako još nismo poslali proizvod, možemo spojiti vaše narudžbe u jednu. Ako će ukupna vrijednost vaše narudžbe biti iznad 90 eura, imate pravo na besplatnu dostavu. Ako ste platili troškove dostave, oni će vam biti vraćeni.