FAQ
PITANJA O NARUDŽBI
-
Ako proizvod nije na skladištu, kako saznati kada će opet biti dostupan?
- Registrirani kupci imaju mogućnost kliknuti na "praćenje dostupnosti" kod željenog proizvoda. Čim proizvod bude opet na skladištu, bit će im poslana e-pošta.
-
Ne mogu pronaći željeni proizvod u trgovini. Možete li naručiti taj proizvod za mene?
- Ako traženi proizvod nije na skladištu, možete nas informirati putem e-pošte ili telefona. Također možete "pratiti dostupnost proizvoda" (ako ste registrirani korisnik).
-
Trebam individualnu ponudu za školu, klub ili organizaciju. Što trebam učiniti?
- U tom slučaju, kontaktirajte nas putem e-pošte. Pripremit ćemo vam individualnu ponudu s popustom.
-
Primio sam proizvod koji se razlikuje od narudžbe. Kako dalje postupati?
- U tom slučaju mi pokrivamo troškove vraćanja ili zamjene proizvoda. Medicinska se može dogoditi kod većih količina narudžbi. Pokušat ćemo što prije otkloniti grešku.
-
Imam problem s predajom narudžbe. Gdje mogu pronaći pomoć?
- Slobodno nas kontaktirajte putem e-pošte ili telefona. Pokušat ćemo dovršiti vašu narudžbu zajedno s vama.
-
Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu?
- Naravno, možete otkazati narudžbu. Molimo da nas obavijestite što prije kako bismo mogli otkazati narudžbu prije slanja.
-
Kako mogu saznati je li proizvod na skladištu?
- Proizvodi označeni kao "na skladištu" ili "dostupni" gotovo su uvijek (99%) na skladištu. Ako se proizvod slučajno ne nalazi na skladištu, odmah ćemo vas obavijestiti i ponuditi vam popust kao naknadu.
-
Koliko traje isporuka ako je proizvod na skladištu?
- Standardni rok isporuke za Hrvatsku je 2 radna dana. Ako naručite, na primjer, u ponedjeljak do 15:30, trebali biste paket dobiti u srijedu. Moguće je da isporuka u nekim područjima traje dan duže.
PITANJA O PLAĆANJU
-
Želim platiti online, ali bojim se gubitka novca. Kako postupiti?
- Siguran način plaćanja je putem PayPal-a - ako vam proizvod ne bude isporučen, možete zatražiti pomoć izravno od PayPal-a.
-
Kako mogu platiti?
- Možete platiti online karticom putem STRIPE-a ili PAYPAL-a. Također možete platiti bankovnim prijenosom. Podaci za uplatu bit će poslani zajedno s potvrdom narudžbe (automatski).
-
Gdje mogu pronaći račun za proizvod?
- Račun je u paketu. Ako ga izgubite, možete nas kontaktirati putem e-pošte za kopiju računa.
-
Kako mogu najbrže dobiti svoju narudžbu?
- Proizvod šaljemo tek nakon uplate narudžbe. Ako platite putem STRIPE-a ili PAYPAL-a, dobit ćemo obavijest o uplati gotovo odmah i proizvod će biti pripremljen za slanje.
-
Kako funkcionira plaćanje bankovnim prijenosom?
- Kod bankovnog prijenosa, proizvod šaljemo tek nakon što uplata bude evidentirana na našem računu. Ponekad to može potrajati 1-2 dana.
-
Što je kontrolni broj kartice pri plaćanju kreditnom/debitnom karticom?
- Kontrolni broj je naveden na stražnjoj strani kartice. To je trocifreni broj.
PITANJA O DOSTAVI
-
Gdje se nalazi moja narudžba?
- Odmah nakon slanja narudžbe poslat ćemo vam "broj za praćenje" vašeg paketa. Tako možete provjeriti gdje se vaš paket trenutno nalazi.
-
Broj za praćenje paketa ne radi?
- Ponekad se dogodi da je broj za praćenje aktivan tek u večernjim satima. Ako broj za praćenje ne bude radio ni sljedeći dan, kontaktirajte nas i pokušat ćemo riješiti problem.
-
Proizvod mi je dostavljen oštećen?
- Ako vam kurir preda vidljivo oštećen paket, molimo vas da napravite foto-dokumentaciju i možete zatražiti od kurira da napiše reklamacijski zapisnik. Ako je sadržaj paketa oštećen, odmah nas kontaktirajte putem e-pošte ili telefona. Reklamaciju ćemo riješiti s dostavnom službom (GLS ili DPD).
-
Proizvod mi ne odgovara i želim ga vratiti. Kako postupiti?
- Molimo vas najprije da nas kontaktirate putem e-pošte i pokušat ćemo pronaći najprikladniji način za vraćanje proizvoda. Naravno, možete vratiti proizvod u roku od 30 dana bez navođenja razloga. U tom slučaju, možete ga poslati na našu adresu (navedena na računu).
-
Kada će moja narudžba biti poslana?
- Sve plaćene narudžbe koje primimo za vrijeme radnih dana do 15:30 šaljemo isti dan. Ako to nije moguće, obavijestit ćemo vas putem e-pošte.
-
U koje zemlje dostavljate?
- Preko xtremgear.hr moguća je dostava proizvoda samo u Hrvatsku i Sloveniju. Za druge zemlje koristite naše druge online platforme.
-
Koji su troškovi dostave?
- Za narudžbe do ukupne vrijednosti od 90 eura naplaćujemo naknadu za dostavu od 5 eura. Sve narudžbe iznad 90 eura imaju besplatnu dostavu.
-
Napravio sam nekoliko narudžbi. Mogu li spojiti narudžbe?
- Ako još nismo poslali proizvod, možemo spojiti vaše narudžbe u jednu. Ako će ukupna vrijednost vaše narudžbe biti iznad 90 eura, imate pravo na besplatnu dostavu. Ako ste platili troškove dostave, oni će vam biti vraćeni.